L’aliment del mes

Al Menjador de Can Besora ja ens hem possat en marxa amb la nostra activitat “L’aliment del mes”. Com sabeu, a través d’aquesta activitat, podem donar a conèixer als alumnes diferents aliments i les seves propietats perquè puguin aprendre a escollir aliments saludables en el seu dia a dia. En aquesta primera activitat, li ha tocat el torn a l’alvocat. Els alumnes de sisè van poder (molts per primera vegada!!!!) conèixer com és un alvocat i què ens aporta aquesta fruita tan rica en greixos… SALUDABLES!! A més de parlar sobre ella, vam poder fer una recepta molt fàcil i gustosa que els hi va agradar molt: “Guacamole”.  Per cert,  tenim uns excel·lents cuiners perquè van sortir uns guacamoles deliciosos!!