L’Ajuntament entrega els premis a l’esportivitat en els Jocs Esportius Escolars

Entrega dels premis a l’esportivitat en els Jocs Esportius Escolars. Pre-benjamí de Can Besora B. Felicitats

L’alcalde de Mollet del Vallès i responsable de l’àrea d’Esports, Josep Monràs, ha lliurat els premis a l’esportivitat en els Jocs Esportius Escolars a aquells equips que han fet valer els valors propis de l’esportivitat durant tota la temporada.

Prop de 800 escolars de 68 equips han participat en l’edició d’enguany dels Jocs Esportius Escolars.

Durant l’acte d’entregat dels premis, l’alcalde Monràs s’ha dirigit als joves esportistes recordant-los que  “aquest reconeixement que avui us fem és més important que guanyar títols. Més enllà dels gols, de les cistelles o dels partits guanyats, el que ens ofereix la pràctica esportiva és la formació en la cultura de l’esforç, l’educació, el treball en equip i el respecte pels rivals. I vosaltres esteu avui aquí perquè sou un exemple de com es poden adquirir i posar en pràctica aquests valors”.

Els àrbitres i els equips participants a la competició són els que han puntuat durant totes les jornades en base a uns barems com, per exemple, el joc net o el respecte entre els participants.

Els premiats en aquesta edició han estat:
–    Pre-benjamí de l’Escola Besora B
–    Benjamí de l’Escola Sant Vicenç