1a Caminada Escolar pel Medi Ambient (DMMA)

El 5 de juny vam celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient d’una manera diferent i saludable, amb la 1a Caminada Escolar pel Medi Ambient.

L’activitat va consistir en una passejada pel marge esquerre del riu, organitzada de manera que alumnes més grans acompanyaven els petits. Mentre passejàvem podíem observar el cabal del riu que sobrepassava el seu espai habitual, els ànecs com nedaven, altres ocells que volaven i saltaven per la gespa, i algun gossos jugant amb els seus cuidadors.

A mig camí cada grup va rebre un diploma, que certificava la seva participació en haver aconseguit l’objectiu del curs: reduir el consum de sucs envasats i augmentar el consum de fruita natural.

A la tornada, a l’escola ens esperava una bona ració de cireres per acompanyar l’esmorzar.