PROJECTE FUTURA AFICIÓ

El passat dijous dia 25 de març, l’alumnat de 6è A i de 5è,  vam poder participar en una sessió de Streaming organitzada per la Lliga de Futbol Espanyola. Cal afegir que aquesta activitat forma part del projecte Futura Afición, que té els següents objectius:

• Combatre la violència a l’esport en qualsevol de les seves manifestacions.
  • Promoure el joc net i la cooperació en l’esport.
  • Fomentar valors de tolerància, respecte i empatia.
  • Mostrar models i actituds sanes a l’esport.
  • Traslladar els valors del programa als centres educatius, a les famílies i a la societat en general.

A banda de poder treballar els objectius anteriors a través d’una posada en comú amb un monitor de La Lliga i altres alumnes, vam tenir la sort de poder entrevistar al Pedro Capó, actual jugador del CE Sabadell.

A continuació trobareu un recull d’imatges i vídeos d’aquesta experiència tan enriquidora!

Fins aviat, famílies!

Feu clic a la foto per veure les imatges i vídeos.