Si la trobes, és teva!

Sota el lema “Si la trobes, és teva!”, Joan Juncosa, un arquitecte artista, ha iniciat fa un temps un moviment que porta tota Barcelona de bòlit! Cada setmana penja diferents rajoles hidràuliques, pintades per ell, per diferents llocs de Barcelona i Catalunya. Si identifiques on estan, vas ràpid i quan arribes la trobes, és tota teva!

Amb aquesta iniciativa, es va iniciar un projecte que cada vegada té més adeptes a Barcelona. Això sí, si en trobes alguna tens una missió, fer-la moure per algun lloc del món i enviar-li una fotografia a @juncosa_bcn, a l’instagram

Aquest curs els alumnes de quart i cinquè ens vam posar en contacte amb aquest artista i hem pogut participar amb ell en aquest projecte. Ens va donar quatre rajoles xulíssimes per classe i a partir d’elles: hem construir les nostres pròpies versions, hem mirat en el plànol del barri n col·locarem tres de les que cada aula té i també s’ha decidit on es col·locarà dins de l’escola la que queda de cada classe.

Realment ha estat un projecte apassionant, que hem viscut amb molta il·lusió i a l’espera de poder conèixer per fi en Joan Juncosa i poder-li preguntar tot allò, que ens hem quedat sense saber!

Projectes així, sempre valen molt la pena!!