Ocells de pas

El dimecres 14 de novembre els alumnes de cinquè i sisè hem anat al cinema Girona per participar al Cicle de Cinema dels Drets dels Infants, queaquest any s’ha centrat en treballar la convivència en la diversitat.

A l’escola hem parlat sobre els trets diferencials dels nens i nenes en totes i cada una de les diversitats. Tot això, promou que es valori la necessitat d’una coexistència harmònica entre totes les persones, molt especialment els infants. La cura i el respecte de la diferència fan millorar la convivència i construeixen una societat més rica, plural i humana.

La pel·lícula que vam veure va ser Ocells de pas. Aquesta amb molta delicadesa ens mostra l’aventura de dues noies, una d’elles amb una discapacitat motora, que fan tot el que està a les seves mans per salvar una aneguet i protegir-lo de tots els perills que l’envolten, fent un camí que les ajudarà a les dues a descobrir-se i veure fins on poden arribar quan s’ho proposen.