Ens visita en Joan Juncosa, el noi de les rajoles!

Aquesta setmana els alumnes de quart i cinquè hem pogut compartir una estona amb el Joan Juncosa (@juncosa_bcn), que des de fa una mica més d’un any està portant una iniciativa d’art urbà a Barcelona, tot penjant rajoles dissenyades per ell i que recorden a les antigues rajoles hidràuliques de Barcelona.

Aquest curs hem pogut participar amb ell i gràcies a unes rajoles que va cedir a l’escola, els i les alumnes de 4t i cinquè van fer els seus dissenys i planificat el recorregut per deixar les rajoles del Joan Juncosa en el districte de Nou Barris i expandir una mica més la seva obra a Barcelona.

Amb aquesta trobada hem pogut preguntar-li tots els dubtes i curiositats que teníem i exposar-li les nostres obres d’art.

Ens ha encantat conèixe’l i veure que és una persona tan propera i amb un projecte tan xulo entre mans!