INFORMACIONS CURS 2020-21

De cara al curs vinent us volem comunicar que el Departament ens ha demanat organitzar l’alumnat en grups estables de convivència (no es poden barrejar amb  infants d’altres grups durant l’horari lectiu).

Des de la nostra escola hem pres la decisió de mantenir com a grup estable cada grup-classe, per nivells. Gràcies a la dotació de personal docent que ens ha assignat el Departament d’Educació, podrem oferir una atenció més individualitzada perquè ens permet fer més hores de grups partits.

El curs escolar començarà el dimarts 15 de setembre, i tenint en compte la complexitat organitzativa del curs vinent degut a la pandèmia per Covid-19, hem planificat les reunions informatives d’inici de curs abans del començament de les classes. Hem decidit fer-les de manera presencial al gimnàs de l’escola (sempre que sigui possible) i limitant l’aforament a un familiar per infant.

A continuació un avancem les dates perquè les pugueu tenir en compte:

I3: divendres 4 de setembre, 16h

I4: dilluns 7 de setembre, 16h

I5: dilluns 7 de setembre, 18:30h

1r: dimarts 8 de setembre, 16h

2n: dimarts 8 de setembre, 18:30h

3r: dimecres 9 de setembre, 16h

4t:  dimecres 9 de setembre, 18:30h

5è: dijous 10 de setembre, 16h

6è:  dijous 10 de setembre, 18:30h

IMPORTANT:

• Cal portar mascareta.
  • Per poder garantir la distància de seguretat, us demanem que només vingui un membre de la família.
  • És important no portar els nens i les nenes a les reunions (no hi haurà servei d’acollida).
  • Us preguem puntualitat i assistència.