Projecte Dansa’t

Dansa’t és una branca del Projecte Comunart que es realitza coordinadament entre les escoles públiques de primària de Santa Perpètua de Mogoda, l’Escola Municipal de les Arts i les Regidories de Cultura i d’Educació per tal de fomentar la projecció de l’alumnat en el municipi.

Al projecte Dansa’t, l’alumnat experimenta amb els components del moviment: cos, espai i temps. Treballa la qualitat d’aquests moviments i la interrelació amb el grup a partir de l’exploració del propi llenguatge corporal per acabar construïnt un espai de creació.

Els objectius del Projecte Comunart són:

• Oferir una pràctica artística de qualitat a nens i nenes de tercer de primària de les escoles públiques.
  • Crear un marc apropiat per a la pràctica artística en grup.
  • Desenvolupar l’expressió artística i la creativitat.
  • Contribuir al desenvolupament de la comunicació, de l’autonomia i l’autoestima personals, dels hàbits i actituds de contingut cívic i ciutadà i, a l’educació del valors humans en general.
  • Contribuir a la dinamització cultural dels barris on s’ubiquen les escoles de primària.