TREBALL A CASA

Benvolgudes famílies,

La situació excepcional que estem vivint, sembla ser que s’allargarà. És per això que volem afavorir i mantenir l’activitat educativa durant el confinament.

D’una banda, com ja sabeu segons insta Educació, no podem avançar continguts curriculars, les propostes sempre han de ser “encarades per treballar i aprendre de forma autònoma i en família“….“activitats que no suposin una tasca subjecta a  avaluació qualificadora”. En aquest sentit s’han publicat al portal xtec orientacions com les activitats proposades fa uns dies a la nostra web. Proposen aprofitar determinats recursos educatius i culturals que hi ha a la xarxa i a la televisió.

És per tot això que des de l’escola volem actualitzar les nostres propostes i afegir pròpies de la metodologia del Centre.

Es tracta d’una sèrie de propostes definides i concretes per a tots els cursos. Aquestes propostes  van dirigides a reforçar allò que hem treballat des del setembre fins ara.

Són propostes per al grup classe, no són propostes individualitzades per a cada alumne. Cada família optarà per anar més enllà o adaptar les orientacions segons necessitats de l’alumne/a.

CLIQUEU A L’ENLLAÇ DEL CURS DEL VOSTRE FILL/A

P3 –  P4  –  P5  – 1r –  2n  –  3r  –  4t  –    –  Música Educació FísicaReligió Catòlica