RECORDATORI D’HORARIS PER AL PROPER TRIMESTRE

D’acord amb la normativa, us comuniquem que A PARTIR DEL DIMARTS 18 D’ABRIL i FINS AL 2 DE JUNY, l’horari lectiu del Centre  serà: de 9:00h a 12:45 i de 15:00 a 16:30.

Els alumnes de SEP sortiran a les 13:00 hores.

Tanmateix, us recordem que a partir del DIMARTS DIA 6 DE JUNY i FINS AL 21 DE JUNY, l’horari de classe serà per a tots els alumnes de 9:00 a 13:00 hores, tal i com consta al calendari escolar per al curs 2016-2017.

No hi haurà SEP.

Els alumnes que utilitzin el servei  de menjador, s’ hauran  de recollir a partir de les 14,30h i abans de les 15,00h.

Aprofitem  per recordar-vos també que DEL 8  FINS AL 17 D’ABRIL ( ambodos inclosos) esterem de VACANCES DE PASQUA.

BONES VACANCES !

La Direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *