PROJECTE “CANGUR”

Foto_cagur_2017

Un curs més els alumnes del Cicle Superior de l’Escola Bernat de Mogoda han participat al concurs “Cangur” que promou la Societat Catalana de Matemàtiques per tal de motivar i estimular els alumnes en l’àrea matemàtica i alhora popularitzar les matemàtiques entre els joves.

En aquesta ocasió han estat  trenta-dos alumnes de cinquè i sisè  els que van realitzar la prova el passat  dia  16 de març  amb uns resultats molt satisfactoris. La participació a nivell de Catalunya ha estat d’uns 13.500 alumnes  aproximadament per a cadascun dels nivells. En la publicació  dels 5% de les millors puntuacions hi tenim cinc alumnes del centre: dos de cinquè i tres de sisè.

Els alumnes van assistir a unes classes de preparació on ells mateixos practicaven ajudant-se els uns als altres sota l’orientació d’un mestre del centre. Resulta gratificant veure i comprovar la motivació dels alumnes en projectes que els ajuda a créixer en l’àmbit matemàtic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *