ELS REIS

Ja tenim aquí les fotos dels nostres alumnes amb “Ses Majestats els Reis Mags de l’Orient”. Podeu veure-les totes clicant a la galeria.
A més, quan tornem de les vacances de Nadal, també estaran disponibles totes les fotos dels concerts.
Bones Festes.

BONES FESTES

Des de l’escola Bernat desitgem bones festes a tota la comunitat educativa.
Aprofitem per a recordar-vos que el proper dijous 21 de desembre l’escola romandrà tancada amb motiu de la jornada electoral.
D’altra banda el dia 22 de desembre farem jornada intensiva, és a dir de 9h… Llegeix més»

CONCERTS NADAL 2017

Benvolguts/des pares i mares,

Aquest any es tornarà a celebrar a l’escola el concert de NADAL, al qual tenim el gust de convidar-vos.Com durant els darrers anys, per problemes d’espai, els nens actuaran per classe. Cada classe actuarà una tarda i a la invitació adjunta us especifiquem el dia i l’hora.… Llegeix més»

ATURADA GENERAL 3 D’OCTUBRE

Es comunica a totes les famílies que demà, amb motiu de l’ATURADA GENERAL no hi haurà serveis mínims de neteja ni consergeria.
Se comunica a todas las familias que mañana, con motivo del PARO GENERAL no habrán servicios mínimos de limpieza ni consergería.

ATURADA GENERAL 3 D’OCTUBRE

CARTA ALS PARES I MARES
ATURADA GENERAL DEL 3 D’OCTUBRE
Benvolguts/benvolgudes,
Com ja sabeu, per a demà dia 3 d’octubre amb motiu dels darrers esdeveniments, hi ha convocada per diferents organitzacions una ATURADA GENERAL.

Per aquest motiu, alguns mestres del centre  han decidit, com a treballadors/es i com a… Llegeix més»

BONES VACANCES

Hola nois i noies del Bernat,
Per fi han arribat les vacances i amb elles el temps per jugar, anar a la platja, a la piscina, d’excursió; i sobretot, per a gaudir del temps en família.
Aquí teniu unes quantes imatges d’aquest últim dia.
BON ESTIU !!!!!
i ens… Llegeix més»

NOU DECRET SOBRE AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies