Última notícia dels Marvel: “Les emocions i la música”

Aquest trimestre hem après un nou repte: “De quina manera podem generar emocions amb la música?”.

Primer vam diferenciar entre emoció i sentiment. Més tard vàrem escoltar diferents tipus de música: clàssica, pop, rock, flamenc, africana… amb codis Qr i havíem d’anotar a cada cas quina emoció ens transmitia.

Més tard cada grup de treball va escollir un conte, el va llegir per fer una bona lectura i després fer la gravació.

Abans de gravar la veu vàrem fer fotografies de cada pàgina del conte. Es van posar en ordre i es va gravar la veu. Més tard cada grup va triar una música de fons per ac abar els vídeos-

Estem contents perquè hem après a escoltar la música i veure quines emocions ens despertava.

Hem gaudit molt amb aquest repte!!!!