Participem en la cançó dels Jocs del Mediterrani 4t

El passat divendres dia 11, els alumnes de 4t vam participar en l’acte de presentació de la cançó dels Jocs del Mediterrani. Aquesta cançó ha estat composta pel grup PeTaCa, dels quals ja hem après altres  cançons seves, ja que  participem en la campanya Dóna la nota cada curs. Aquesta vegada vam haver d’aprendre la cançó sense que ningú més de l’escola en pogués saber res, ni tan sols el títol! La cançó es titula “Juguem per viure” i, ara ja sí, la podeu conèixer des del web del grup PeTaCa.

Vam haver de sortir d’hora per arribar puntuals al TAP (Tarraco Arena Plaça), on tenia lloc el concert i la presentació. En l’acte hi participaven més de 2000 alumnes d’escoles, instituts i escoles de música d’arreu de la província. Estàvem nerviosos, després de setmanes d’assaigs a classe. Va ser vibrant i molt emocionat. Vam gaudir moltíssim del concert i se’ns va fer curta la cançó. Per poder cantar, vam rebre l’obsequi d’una samarreta amb la imatge del Tarracus, la mascota dels jocs.

Després d’aquest acte i havent rebut el diploma que ens acredita com una de les escoles participants, vam anar a recuperar energies al Pont del Diable. Allí vam poder gaudir de l’entorn, vam fer passejades i vam dinar. Va ser un dia complert! Us deixem unes fotografies i algun vídeo per què en pugueu gaudir tan com nosaltres.