La cura del medi ambient és cosa de tots i totes.

PROPAGANDA PER A CONSCIENCIAR LA COMUNITAT SOBRE LA IMPORTÀNCIA DE TENIR CURA DEL MEDI AMBIENT.

Els alumnes de cinquè han realitzat diverses creacions per a difondre alguns del aspectes més importants treballats al llarg de l’any en el marc del projecte Erasmus.

Alguns alumnes han creat presentacions amb les aplicacions Genially i Book creator, les podeu veure seguint aquests enllaços.

Presentació 1.     Presentació 2  Persentació 3  Llibre

Altres han creat pòsters i altres han fet uns tríptics que podreu veure en alguns establiments de Riudoms, com les botigues Koko,

Poster .      Triptic català.       Tríptic English