Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Des de l’escola hem organitzat algunes activitats per commemorar aquest esdeveniment. Tallers, cerca d’informació, visualització d’un video on noies molt properes ens han explicat la seva experiència, projectes, i moltes altres activitats més ens han permès conèixer les primeres dones científiques de la història i d’altres més actuals.

A més… L’Institut Català de les Dones ret homenatge a les dones que van haver de lluitar no només per elles, sinó també per obrir el camí de la integració al món científic a altres dones. Ho fa amb l’exposició ‘Dones de ciència’, que tenim al vestíbul de l’escola durant aquesta setmana. Tots els cursos han passat a veure-la i l’han treballat a classe.

Aquí teniu una petita mostra…