JORNADES DE PORTES OBERTES

Un any més s’apropa el període de preinscripció i matriculació pel proper curs. L’escola oferirà una sèrie de jornades de portes obertes, tant per aquells infants que volen començar a P-3, com per tots aquells que voleu conèixer la nostra escola.

Les dates són les següents:

2 i 3 de març

visita pedagògica de 15h a 17.30 h

4 i 5 de març

visita pedagògica de 10 a 13h

Si voleu informació sobre el procés de preinscripció i matriculació, veieu els següent enllaç:  segon cicle d’educació infantil (P3)

o consulteu el web de la Generalitat.Dates de la preinscripció del curs 2015-2016

I si voleu saber una mica més de nosaltres podeu veure el tríptic i la presentació de les portes obertes del curs passat.