Benvinguda

Apreciades famílies,

En primer lloc, donar la benvinguda a totes les famílies noves que han confiat en la nostra metodologia i projectes, a les que ja esteu amb nosaltres i també, a tot l’equip docent, especialment aquells i aquelles que heu arribat per primera vegada a l’escola.

El 13 de setembre iniciem el curs 21-22 amb la mateixa il·lusió de sempre, proposant-nos nous reptes, però, convivint amb la covid-19 la qual cosa marca la nostra feina  amb un nou PROTOCOL COVID (podeu llegir-lo fent clic aquí)

Però, alerta!!!

S’han produït canvis!!!

El nostre nou horari (aprovat pel consell escolar):

Matí:  9 a 13 hores

Tarda: 15 a 17 hores

Hem recuperat la sisena hora, que ens ha permès continuar amb els projectes ja iniciats:

• portar a terme els ambients o espais d’aprenentatge de manera més creativa i vivencial.
  • reforçar el treball experimental, manipulatiu i científic.
  • recuperar l’escola verda, amb tot el que això implica.
  • Continuar amb el projecte plurilingüe d’anglès (auxiliar de conversa) i més activitats en anglès.
  • potenciar la relació amb l’entorn per mitjà de sortides i colònies.
  • impulsar l’estratègia digital amb chroome books, tauletes, pantalles digitals,…
  • ampliar el treball per projectes que implica la reducció de llibres i enfocar les àrees de manera més transversal.

RECORDEU!!

La filosofia d’aquesta escola  és el compromís, el respecte, l’esforç, la tolerància, l’empatia, el treball en equip,…sense oblidar evidentment, els continguts curriculars.

Perquè?

“La primera tasca de l’educació és agitar la vida, però deixar-la lliure perquè es desenvolupi”