Xerrada d’Enric Queralt

Des de l’escola apostem per la millora dels resultats dels nostres alumnes, i creiem que un dels aspectes necessaris per aquesta millora és la formació contínua del professorat. Aquest curs el centre ha començat el projecte Impuls de la lectura, del qual us anirem informant, i el passat dijous 17 de novembre el senyor Enric Queralt ens va visitar per fer la xerrada “Millorar la lectura”.

El senyor Queralt, amb més de trenta anys d’experiènca educativa, és un expert en el tema de la lectura com a eina de millora acadèmica. Us recomanem fer una ullada al seu blog “Amb els peus a terra i la mirada al cel…“.

Des d’aquí volem agrair-li la xerrada que ens va fer, de ben segur que aprofitarem molts dels consells i les idees que ens va donar.

eq