SORTIDA A TORROELLA DE MONTGRÍ: 4t de Primària

<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/Mhmgin2A1Z8″ frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>

Els alumnes de 4t d’Educació Primària de l’Escola Josep Barceló i Matas de Palafrugell han fet una sortida per coneixer el Museu de la Mediterrània i el Castell de Torroella de Montgrí.

El Museu de la Mediterrània és un museu de Torroella de Montgrí centrat en la Mediterrània. Està situat a la casa pairal catalogada del segle XV-XVI anomenada Can Quintana. El museu està dedicat al territori proper al municipi i el conjunt del Mediterrani, fomentant el coneixement dels pobles del Mediterrani. Es tracta d’un museu interactiu i dinàmic, que no solament conté una exposició permanent, sinó espais dedicats al art pictòric i contemporani. Acull també exposicions temporals relacionades amb la temàtica del museu.

És també Centre d’Interpretació del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Allotja el Centre de Documentació del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis, amb les quals col·labora.