JORNADES CULTURALS 2019

Del 8 al 12 d’abril celebrem a l’escola les Jornades Culturals, que enguany dediquem al tema de: LA LLUNA

Durant aquestes jornades trencarem la marxa normal de les classes per aprendre d’una manera diferent, més activa i vivencial, moltes coses sobre aquest tema.

“La lluna” forma part del nostre paisatge, ens pinta el cel i dona llum a les nostres nits. Però que podem saber més de la lluna? I de tot el que l’envolta? Estrelles, planetes, l’espai…. Són elements que motiven l’alumnat. Com ho farem? Doncs amb manualitats, experiments, música, esport, vídeos, lectures…. La lluna i tots els seus amics tenen molts continguts d’aprenentatge per oferir, i nosaltres, ens hi endinsarem… més ben dit , hi viatjarem!

“La Lluna” va agafada de la mà amb el projecte d’enguany de l’escola que es realitza durant aquest segon trimestre, alhora la decoració de la sala multiusos i els passadissos es vestiran de tot el treball realitzat durant aquest mesos pel nostre alumnat. Quan ho podreu veure? Durant el 3,4 i 5 de maig al “Flors i Violes” de Palafrugell, tindrem l’escola oberta per tal que pugueu gaudir de la feina feta de les vostres filles i fills.

*L’escola Josep Barceló i Matas està molt activa en les diferents xarxes socials, mitjançant aquestes, podreu seguir el nostre dia a dia.

El dia 23 d’abril, Sant Jordi i primer dia d’escola després de les vacances de Setmana Santa, els alumnes de 6è a les 10:30 baixaran al Teatre Municipal perquè es lliuraran els Premis Mestre Sagrera. Els pares podeu assistir-hi.

NOVETAT: Aquest any els nens i nenes de 6è s’ocuparan de la venta de roses. Farem un parell de paradetes a l’entrada principal i a la d’infantil, per tal que es puguin comprar. A més al carrer Cavallers, també n’hi haurà una altra, que representarà a l’escola i que coordinaran les mestres de 6è (Sra. Paquita S. I Georgina P.) més el Sr. Josep M. i la Sra. Yolanda A, on podreu comprar roses, imants, coques i altres detallets que han fet els alumnes i famílies.

Recordeu que l’objectiu és recaptar diners per fer més econòmiques les colònies de 6è.

A l’escola tindrà lloc, el mateix dia 23, a la Sala Multiusos, el lliurament dels Premis dels Jocs Florals i de la Biblioteca i ens agradaria molt que ens acompanyéssiu:

• – Premis alumnes E. Infantil (P3,P4 i P5) i primer cicle (1r i 2n)
  • – Premis alumnes 3r, 4t, 5è i 6è

Activitats que es portaran a terme