Informació sobre els ajuts econòmics pel menjador

Benvolgudes famílies,

Us informem que el Consell Comarcal del Baix Empordà ha publicat les bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajuts econòmics individuals de menjador escolar per a l’alumnat escolaritzat a la comarca per al curs 2020-2021.

Us adjuntem tota la informació relativa als ajuts. Pel que fa a la documentació en paper, properament la rebreu personalment o bé per correu postal. També la trobareu al web del Consell Comarcal a través de l’enllaç següent: https://baixemporda.cat/ca/documentacio.html.

Al llarg d’aquesta setmana, s’informarà a les famílies usuàries del servei de menjador a través d’SMS.

Per a consultes, l’horari d’atenció telefònica de l’Àrea d’Ensenyament és de dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h. Telèfon i persones de contacte: 972 64 55 59 – Cristina Pagès i Ana Linares. Els dilluns no hi ha atenció al públic.

Bases de la convocatòria d’ajuts econòmics individuals de menjador escolar curs 2020-2021

Díptic informatiu per als centres docents i les famílies

GUIA TRÀMIT TELEMÀTIC AJUT MENJADOR CURS 2020-2021