Code Week

La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

Se celebra del 10 a 18 octubre 2015, i tots els centres educatius, universitats, associacions… que organitzen alguna activitat relacionada amb la programació al llarg de la Codeweek o en dates posteriors, estan convidats a fer visibles les seves activitats.

Aquí teniu el nostre event, publicat a la pàgina oficial del Code week. (Feu clic a la imatge)

bee-bots

Tant l’alumnat d’infantil com el de primària s’han apropat a la programació robòtica gràcies a les abelles programables (bee-bots) que el centre de recursos ens ha deixat durant unes setmanes. Si voleu veure una petita mostra dels alumnes de primer, aquí teniu l’enllaç al seu bloc. Aviat podreu veure el treball d’altres cursos.