Code Week

La Setmana de la Programació, Code week, de la UE és una iniciativa de base que té com a objectiu apropar la programació i l’alfabetisme digital d’una forma divertida i interessant.

Aquest any les activitats es duran a terme del 5 al 20 d’octubre, i la nostra escola participarà iniciant les classes de robòtica a tots el cursos al llarg d’aquesta setmana.

Podeu trobar la informació de l’activitat a la pàgina oficial (aquí)

Els més petits podran iniciar-se en la programació i la robòtica gràcies a la “Codi-eruga” i el “Cubetto”. Els alumnes una mica més grans ho faran amb les “Bee-bots” i amb en “Dash & Dot”, i pels més grans tenim els robots “Imagina-Scratch 3dBot” i els “Lego WeDo”.

També anirem practicant al llarg de tot l’any amb els cursos de Code, des dels més petits amb els cursos per a primers lectors fins als més grans amb cursos per a gairebé “experts en programació”.