Pàgina mare de les pàgines d’inici

ANEM D’EXCURSIÓ ALS BOMBERS!!!

El passat dilluns, els nens i nenes de primer vam anar a visitar als bombers de Palafrugell.
Quan vam arribar vam veure on tenen guardats els seus camions, però abans d’anar a veure’ls els bomber ens van explicar què hem de fer en diferents situacions d’emergència.… Llegeix més»

Regals de reis a 4t!

Quan vam tornar de les vacances, els reis havien passat pes les aules de 4t i ens van portar diversos jocs matemàtics. No ens ho esperàvem!
Un d’aquests és el “3×4 Zas!”, que té com a objectiu aprendre les taules de multiplicar de manera divertida. Aquesta… Llegeix més»

Cantata de Nadal

Un any més hem celebrat la cantata de Nadal al Teatre Municipal, i un any més ha estat tot un èxit.
Aquí us deixem els vídeos, hem fet un per cada cicle.
EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

PROJECTE DE SEGON:  ELS ANIMALS

Durant aquest primer trimestre hem estudiat els animals i us volem ensenyar alguns resultats. Hem treballat en equip, hem buscat informació amb els Chromebooks, hem fet cartolines recollint tota la informació i l’aprenentatge fet. La senyoreta ens va fer un Kahoot per veure tot el… Llegeix més»

Kahoot a quart!

Els nens i nenes de quart, amb les tauletes i ordinadors que tenim a l’escola, hem jugat al Kahoot per tal de repassar les taules de multiplicar i aconseguir més agilitat i velocitat en el càlcul mental. Ho hem fet amb parelles i ha sigut… Llegeix més»

Ràdio Xerraire, programa 13

Aquí us deixem el programa número 13 de ràdio Xerraire.
Recordeu que el podeu escoltar quinzenalment a Ràdio Palafrugell, 107.8 FM, i sempre que volgueu des de la nostra web.
Esperem que us agradi!