Projecte : Les plantes i els animals

Als Baltis de segon, els Reis, els van portar un hivernacle i un joc d’animals. Això els va animar a escollir el projecte d’aquest trimestre: Les plantes i els animals. En grups cooperatius van sortir al pati de l’escola i van observar quines plantes i quins animals tenim en el nostre entorn. A més, seguint les instruccions, vam muntar l’hivernacle i vam plantar llenties, cigrons, fesols, alfàbrega i endívies. Tot aquest procés ens ha ajudat a poder dir què sé i què volem saber. Tenim moltes ganes de continuar aprenent i gaudint del nostre entorn!!!