RECICLEM SALTANT!
El passat dimarts 5 d’abril, la comissió verda de l’escola va sol·licitar a l’Agència de Residus de Catalunya poder dur a terme l’activitat de l’Inflable per reciclar saltant.
RECICLEM SALTANT! Llegeix més »
El passat dimarts 5 d’abril, la comissió verda de l’escola va sol·licitar a l’Agència de Residus de Catalunya poder dur a terme l’activitat de l’Inflable per reciclar saltant.
RECICLEM SALTANT! Llegeix més »
L’actriu Rosa Gàmiz, ha vingut amb els Arcs de Sant Martí a representar-nos l’obra de teatre Cyrano de Bergerac.
TEATRE A P5 : EL CYRANO Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE P5 HEM TINGUT UNA TARDA UNA MICA DIFERENT. VAM COMENÇAR DIBUIXANT AMB ELS DITS, PERÒ… ENS VAM MOTIVAR TANT QUE VAM ACABAR PINTANT AMB TOTES LES MANS! VAM GAUDIR MOLT ! HO VOLEU VEURE? AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA:)
A P5 FEM D’ARTISTES! Llegeix més »
Els nens i nenes de la classe de l’Arc de Sant Martí, ens hem endinsat en el món de l’autoretrat i el retrat, a través del gran artista Pablo Picasso.
ELS RETRATS D’EN PICASSO Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE L’ARC DE SANT MARTÍ ENS ANEM FENT GRANS! COMENCEN A CAURE’NS LES DENTS, ENS ADONEM QUE EL NOSTRE COS VA CANVIANT… I ANEM SENT MÉS ALTS I ALTES!
QUINA ÉS LA NOSTRA ALÇADA? Llegeix més »
UNA TARDA QUALSEVOL A LA CLASSE DE L’ARC DE SANT MARTÍ. DE SOBTE TRUQUEN A LA PORTA, PERÒ NO HI HA NINGÚ.
EL TIÓ JA ÉS AQUÍ Llegeix més »
LES CLASSES DELS TAURONS I L’ARC DE SANT MARTÍ HEM PASSAT UN FANTÀSTIC DIA DE TARDOR AL PARC MEDIAMBIENTAL DE GUALBA!