P4 i P5 FA EL DIMONI DE L’ESCOLA!
Els nens i nenes de P5 hem dissenyat el dimoni de l’escola per després construir-lo i dur-lo a la platja a cremar!
P4 i P5 FA EL DIMONI DE L’ESCOLA! Llegeix més »
Els nens i nenes de P5 hem dissenyat el dimoni de l’escola per després construir-lo i dur-lo a la platja a cremar!
P4 i P5 FA EL DIMONI DE L’ESCOLA! Llegeix més »
L’ÚLTIM DIA ABANS DE LES VACANCES VAM FER LES MONES DE PASQUA!
HEM FET LA MONA!!! Llegeix més »