Les nostres disfresses
El passat 21 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola. A classe vam fer una petita desfilada o ball per ensenyar la nostra disfressa a la resta de companys. Ens ho hem passat molt bé!! Després vam anar tota l’escola al pati a esmorzar pa amb xocolata. Boníssim!! Aquí teniu algunes fotos!! Alumnes de […]
Les nostres disfresses Llegeix més »












