General

Les nostres disfresses

El passat 21 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola. A classe vam fer una petita desfilada o ball per ensenyar la nostra disfressa a la resta de companys.  Ens ho hem passat molt bé!! Després vam anar tota l’escola al pati a esmorzar pa amb xocolata. Boníssim!! Aquí teniu algunes fotos!! Alumnes de […]

Les nostres disfresses Llegeix més »

Hem anat a reforestar!

Els de 6è vam anar a fer una sortida matinal per reforestar la Serralada de Marina. Fa molts anys que es reforesta perquè fa 50 anys va haver-hi un incendi i es va cremar molta vegetació de la serralada. Vam fer dos grups perquè no fóssim tants i, mentre uns fèiem activitats amb una brúixola

Hem anat a reforestar! Llegeix més »

PROJECTE ELS IBERS

Quan vam començar el projecte dels ibers vam fer una excursió a Puig  Castellar i vam visitar un poblat iber.  Al dia  següent,  va venir  un monitor que ens va ensenyar  a  utilizar  materials que  feien  servir en els poblats , vam fer tallers de:  encunyar la moneda,  l’ abecedari íber, moldre la farina  amb

PROJECTE ELS IBERS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut