PROJECTE ELS IBERS

Quan vam començar el projecte dels ibers vam fer una excursió a Puig  Castellar i vam visitar un poblat iber.  Al dia  següent,  va venir  un monitor que ens va ensenyar  a  utilizar  materials que  feien  servir en els poblats , vam fer tallers de:  encunyar la moneda,  l’ abecedari íber, moldre la farina  amb la roda de molí i  fer la cerámica amb el torn de mà.

Uns dies després,  la Rosalia, la nostra tutora, ens va donar un full amb moltes  preguntes, que eren les que havíem fet i ens les vam repartir entre  tots. Llavors  vam buscar informació per contestar-les. Finalment vam passar la informació a ordinador i hi vam inserir imatges.

Ens  ho hem passat molt bé fent aquest projecte!!!

Classe de 4t.

2 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>