El passat 22 de novembre vam anar a la Basílica de Santa Maria del Mar, el Fossar de les Moreres i a l’antic mercat del Born.
Quan vam arribar a Barcelona vam anar directament al Fossar de les Moreres on vam esmorzar. Al cap d’una estona van venir uns monitors que ens van fer de guia. A nosaltres ens va tocar el David de monitor.
Amb ell vam entrar a la Basílica i després de visitar-la completament vam seure en uns bancs on vam fer activitats de Matemàtiques.
En sortir, vam fer una altra activitat de matemàtiques al Fossar i van anar cap al CC del Born on ens vam acomiadar dels monitors.
Per acabar la sortida, vam anar a dinar al Parc de la Ciutadella i després d’una estona de joc, vam tornar cap a l’escola.
Pere Calaf i Sai Escolà.








