Aquest divendres, els nens i les nenes de la classe de les Formigues (I3) vam gaudir d’una sortida molt especial a la Biblioteca Casagemes-Canyadó Joan Argenté.
Durant la visita, vam poder descobrir aquest espai ple de contes, llibres i racons de lectura molt acollidors. Ens van explicar com funciona una biblioteca, com podem buscar llibres i la importància de tenir cura dels contes i respectar aquest espai compartit.
També vam tenir l’oportunitat d’escoltar una història i de gaudir d’una estona de descoberta entre llibres adaptats a la nostra edat.
Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a fomentar el gust per la lectura i a conèixer un equipament cultural del nostre barri.
Des de l’escola, us animem i convidem a visitar la biblioteca amb els vostres fills i filles per continuar compartint moments de lectura i descoberta en família.
Moltes gràcies a la biblioteca per acollir-nos!



