El teatre arriba a l’escola!

El dilluns 28, les Formigues i els Cargols vam viure una experiència molt especial: hem gaudit de l’obra “Hansel i Gretel”, interpretada per la Rosa Gàmiz, una reconeguda actriu badalonina que ens ha fet viatjar dins d’aquest conte clàssic amb molta màgia i emoció.

El teatre ha vingut a l’escola i ens ha captivat amb una posada en escena propera, divertida i plena d’encant. Els infants han estat molt atents i participatius, i s’ho han passat d’allò més bé!

Ens encanta poder viure moments com aquest que apropen la cultura i l’art als més petits. Ens ho hem passat genial!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>