Serveis digitals

WEB DE L’ESCOLA

La nostra escola ha actualitzat la seva pàgina web a través de la xarxa Nodes. L’adreça d’accés és agora.xtec.cat/ceiparraona.

Podeu trobar molta informació de cursos anteriors a la pàgina web antiga: blocs.xtec.cat/escolaarraona/

NODES és un servei del Departament d’Educació que proporciona un web amb funcionalitats avançades per als centres educatius de Catalunya.

WPBP

Està construït sobre WordPress, el sistema de publicació de continguts més utilitzat del món, que destaca per la seva facilitat d’ús. Incorpora una xarxa social privada basada en l’extensió BuddyPress.

EIX-MOODLE

La nostra escola compta amb la plataforma EIX-MOODLE, una plataforma de treball a distància de l’entorn de treball del Departament d’Educació. Tots els nivells educatius tenen la possibilitat de treballar els continguts preparats especialment pel nostre alumnat. Es pot accedir clicant a la imatge:

Podeu afegir-vos al nostre canal de Telegram clicant a la imatge, on podreu estar al dia de les últimes novetats i notícies relatives a l’escola:

A més, cadascun dels grups-classe compta amb un canal de Telegram específic de cadascuna de les tutories, a on podreu trobar informacions que afecten més concretament al grup.