TALLER DE PERCUSSIÓ

Des de la Colla Gegantera ens fa molta il·lusió convidar-vos a participar en la nova edició del Taller de Percussió, la tercera! ?????
Enguany el taller serà dirigit pels percussionistes de l’escola de música “La Galeta Percussió”. El format de l’activitat serà similar al de les altres edicions, es faran 3 sessions de dues hores i es conclourà el taller participant a la cercavila ???? de la Festa Major el Guinardó dirigits per un del mestres de “La Galeta“.Tots els participants tindrem els tabals que llogarem a l’escola de música?, tant per a la realització de les sessions com per a la cercavila.
A QUI VA DIRIGIDA L’ACTIVITAT?

A TOTS  els membres de l’AFA. L’activitat està pensada per a poder participar tots els infants de l’escola i les seves respectives famílies.
Pels nens de parvulari que no siguin actuals membres de la colla es farà un taller de creació de tabals ?? dies abans de les sessions de percussió (confirmarem la data pròximament).

DATES:
Les dates del taller són els dissabtes 27 d’abril, 4 i 18 de maig i la cercavila el 19 de maig. L’horari de les sessions de percussió seran de 10:30 a 13h. Pel que fa a la cercavila serà al matí, es confirmarà les dates més endavant.
PREU:
El cost del taller és de 20€ per persona (nens a partir de 1r curs i adults, contempla el cost del professor i també del lloguer dels instruments), els nens de parvulari pagaran només 3€ (inclou el cost del material per a la creació del seu tabal, les baquetes i les sessions amb el professor).
PREINSCRIPCIÓ:
Si us engresqueu a apuntar-vos al taller cal que ompliu el següent formulari per a fer la pre-inscripció:

INSCRIPCIÓ OFICIAL I PAGAMENT INICIAL:
El dilluns 11 de març i el divendres 15 de març es farà la inscripció oficial fent el pagament inicial de 10€ per persona, o de 3€ si es tracta de nens de parvulari.
El taller té places limitades, si us fa il·lusió participar-hi correu a fer la pre-inscripció.
Fins aviat!