SUBVENCIONS PER A LA PRÀCTICA ESPORTIVA FORA DE L’HORARI ESCOLAR

Les activitats extraescolars esportives que oferim a l’escola (Món d’esport, escacs i futbol) estan homologades. Formen part de l’oferta “L’esport ens fa més grans”, un programa de l’Institut Barcelona Esports, que pretén promoure la pràctica d’esport en edat escolar.

Aquelles famílies que ho necessitin, podeu consultar els requisits en el següent link. Però aquestes ajudes només són per alumnes de primària (1r a 6è).

El termini de presentació de sol•licituds és del 13 de setembre al 3 d’octubre.
Si creieu que us en podeu beneficiar poseu-vos en contacte amb la Pepa (de la Cooperativa) i ella us facilitarà els impresos o qualsevol informació que pugueu necessitar.

En el cas que el vostre esport sigui el futbol, estem pendents si l’activitat surt o no, demaneu l’ajuda i sinó s’acaba fent ja ho arreglarem.