CELEBREM EL DIA MUNDIAL SENSE COTXES

Comencem el curs amb molta empenta i, com sempre, us demanem la vostra col·laboració. Coincidint amb el DIA MUNDIAL SENSE COTXES el divendres 22 de setembre, celebrarem aquesta jornada a l’Àngels Garriga de 9 a 19:00 de la tarda; tot i que la sortida d’escola serà a les 16:30, a l’hora habitual.

El carrer Gallecs es trobarà TALLAT DES DE LES 7 DEL MATÍ fins  A LES 19:00 de la TARDA. (Tingueu-ho  present de cara al vostre desplaçament a l’escola).

L’escola hi participa amb un munt d’activitats que s’han preparat, juntament amb la comissió del Camí escolar i la comissió del Dia sense cotxes de l’Ajuntament de Barcelona.

Ens fa molt goig oferir als nens i nenes de la nostra escola :

-“El camí dels sentits”, un recorregut on  podran experimentar com es pot  caminar pel carrer de l’escola sense cotxes i quines sensacions poden sentir.

Necessitem, que els vostres fills i filles vinguin a escola amb CALÇAT CÒMODE per poder-se descalçar amb facilitat.

-Gaudir de l’espai lliure de cotxes per a pintar a l’asfalt i anar amb patinet o patins (es comunicarà als mateixos nens/nenes quines classes podran portar aquests elements).

Tallers: Dibuix, rètols, murals, xapes…

Mural amb un dibuix que ha cedit per a l’ocasió el pedagog, escriptor i il·lustrador Francesco Tonucci.

A la tarda hi haurà unes XERRADES DIVULGATIVES, on hi podeu assistir amb els vostres fills i filles, sobre la ciutat sense cotxes i el Camí escolar:

• De 17 a 17.30h: Problemes del model de mobilitat actual”, a càrrec d’Olga Margalef, de la Plataforma per la qualitat de l’aire
  • De 17.30 a 18h: Els camins escolars, a càrrec de Montse Suàrez amb la participació dels nens de l’escola.
  • De 18 a 18.30h: Una altra ciutat és possible”, a càrrec de Cynthia Echave, coordinadora tècnica de BCNecologia.

Al matí quan arribeu trobareu el carrer ple d’elements de la natura que NO ES PODEN TREPITJAR, fins que comenci la jornada escolar. Tenim previst baixar-hi per grups amb tranquil·litat i poder fer les reflexions pertinents del què comporta haver de conviure persones i cotxes a la ciutat.

Sabem que aquesta proposta serà ben acollida per tothom perquè el màxim interès és poder fer pedagogia sobre aquest tema conjuntament escola i família.

Gràcies i bona jornada del “DIA MUNDIAL SENSE COTXES”