DEDICAT A LA PURI I LA MARGA

Estimades Puri i Marga,

En nom de totes les famílies de l’escola us volem donar les gràcies per tots aquests anys en els quals heu acompanyat, mimat i enriquit el creixement dels nostres fills i filles. L’escola Àngels Garriga no són aquestes aules ni aquest pati, són les persones que la formem i vosaltres sou una part molt important d’aquesta escola. Heu acompanyat a les nostres filles i fills en els primers anys d’escola, anys en els que pels més petits encara és una mica difícil separar-se de nosaltres al matí. Amb vosaltres s’han sentit segurs i sobretot estimats i valorats en tota la seva diversitat. Els heu ajudat a créixer com a persones, a entendre la importància de compartir amb els companys i companyes no només les joguines, sinó sobretot els espais i els aprenentatges, els fracassos i errades i els encerts, els sentiments, les emocions i l’estima per totes les persones que convivim a l’escola.

Les famílies us estem molt agraïdes per haver dedicat una part tan important de la vostra vida a fer d’aquesta escola un lloc tan especial on els infants aprenen a estimar els llibres, més que a llegir, a entendre el món que els envolta, més que a sumar i restar, i tenir cura del seu entorn i del medi ambient, més que ciències naturals, a expressar sentiments i emocions i afrontar conflictes i reptes, més que a fer deures i exàmens.

Us desitgem tot el millor per aquesta nova etapa que inicieu, que continueu aprenent, transmetent i il·lusionant com ho heu fet al llarg de tota la vostra vida de MESTRES.