Festes i celebracions

Totes les festes d’escola es programen i es realitzen conjuntament amb les famílies i voluntaris. Tenen un caràcter inclusiu de respecte a totes les cultures existents  a l’escola.

Les principals són:

Castanyada: divendres tarda fem balls i mengem castanyes amb les famílies i voluntaris.

Concert d’hivern: anem al teatre jardí a cantar les cançons que hem preparat durant tot el trimestre.

Carnaval: després de participar en diversos tallers i activitats durant tot el dia convidem a familiars i voluntaris a participar de la rua per la tarda.

Festa major: la més gran i de gran participació. Un divendres per la tarda-vespre. Primer gaudim de l’espectacle musical representat per tots els nens i nenes de l’escola i després sopem plegats compatint plats preparats per tothom.