Escenaris d’aprenentatge

Els ambients d’aprenentatge es treballen de i3 a i5. Per a més informació visita la pàgina dels ambients a infantil.

Els escenaris d’aprenentatge es treballen de 1r a 6è de primària. A cada escenari els infants troben reptes, que responen al currículum de primària. Aquests reptes estan pensats i dissenyats per tal que l’alumne els resolgui de manera autònoma seguint un full de ruta. Són reptes competencials i d’alt nivell cognitiu.

A primària estem organitzats en dos torns: el mitjans i els grans. Cada torn té nou escenaris amb un repte general que treballa una àrea concreta (medi, llengua, matemàtiques, educació física, anglès…).

Cada alumne té un quadern amb tots els fulls de ruta que l’ajuden a seguir el seu camí i també són una eina d’autoavaluació i d’avaluació.