La classe de 4t posem a punt l’hort

Aquesta setmana, els nens i nenes de 4t hem estat treballant a l’hort de l’escola. Primer de tot, vam arrencar les pastanagues que encara quedaven per collir, i hem comprovat que n’hi havia de ben grosses! Després, amb l’ajuda d’un petit tractor elèctric que ens van deixar, hem remogut i airejat tota la terra per deixar-la ben fina i preparada. Ens ho hem passat molt bé fent anar el tractor, la nostra tutora ens ajudava perquè, tot i que era petit, s’havia de fer molta força perquè fes bé la feina.

Ara ja tenim la terra a punt per fer-hi els solcs i començar a plantar noves hortalisses. En pròxims articles ja us anirem informant del que plantem i com va creixent.

Si mireu les fotos, veureu com hem fet servir el tractor i com ha quedat de bonic l’hort de l’escola. Al final del nostre hort hi ha una part on plantem les herbes aromàtiques: menta, farigola, espígol, romaní… que cuidem amb molta il·lusió.

Esperem que us agradi veure com treballem la terra. A nosaltres ens encanta participar en aquest projecte i aprendre cuidant el nostre hort!

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut