I Fira de projectes de l’Amat

Els passats dies 9, 10 i 11 d’abril vam celebrar a l’escola la I Fira de Projectes, un esdeveniment molt especial que va omplir tots els racons del centre d’aprenentatges compartits, creativitat i emoció. Durant tres jornades, l’alumnat d’infantil i primària ha presentat els treballs realitzats durant el trimestre davant companys i companyes, mestres i famílies.

Els projectes han abordat una àmplia varietat de temàtiques: els animals, el bosc, els batucaires i els seus origens, la família, el cos humà, experiments científics, els aparells del cos i algunes malalties, Espanya i Europa. Cada grup ha treballat amb rigor i entusiasme per preparar exposicions i propostes que han permès mostrar el procés d’aprenentatge de manera vivencial i significativa.

Els espais de l’escola s’han transformat en punts de trobada i descobriment, on el protagonisme ha estat clarament per als infants. La participació de les famílies ha estat molt positiva, i la fira s’ha convertit en una oportunitat per reforçar els vincles entre escola i comunitat.

Valorem molt positivament aquesta primera edició, que posa de manifest la importància del treball cooperatiu, la curiositat i la implicació activa de l’alumnat. També volem remarcar i agrair la gran acollida que ha tingut per les famílies, amb la seva assistència i participació.

Podeu recordar la fira amb la mostra fotogràfica clicant al cartell que teniu a sota.

Una escola que creix aprenent, compartint i emocionant-se. Així és l’Amat Verdú.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut