Primeres sessions a I4 de metodologia Dalcroze amb l’escola municipal de música
Ja hem encetat la metodologia Dalcroze amb l’acompanyament de la Carolina de l’escola municipal de música de Sant Boi. Us deixem un vídeo d’alguns dels moments en les sessions fetes fins ara. Esperem que el gaudiu! Vídeo aquí
Primeres sessions a I4 de metodologia Dalcroze amb l’escola municipal de música Llegeix més »












