Benvolgudes famílies,
Aquest curs hem tingut l’oportunitat d’oferir al nostre alumnat uns tallers d’anglès en horari extraescolar conduïts per l’Adrià. Aquesta iniciativa es va posar en marxa a principis d’any, gràcies a una subvenciódel Departament d’Educació i Formació professional, amb l’objectiu de complementar l’aprenentatge de la llengua anglesa d’una manera pràctica, dinàmica i motivadora.
Al llarg de les diferents sessions, els infants han participat en activitats lúdiques, jocs, reptes comunicatius i propostes cooperatives que els han permès utilitzar l’anglès en contextos reals i significatius. Un dels aspectes que més s’ha potenciat ha estat l’expressió oral, afavorint que els alumnes guanyessin confiança a l’hora de comunicar-se en llengua anglesa i que perdessin la por a equivocar-se.
A més de treballar la comprensió i l’expressió oral, els tallers han contribuït a desenvolupar habilitats socials, la participació activa i el treball en equip, sempre en un ambient proper i engrescador. L’enfocament pràctic i comunicatiu ha fet que els infants visquessin l’aprenentatge de l’anglès com una experiència positiva i divertida.
Des de l’escola volem agrair a l’Adrià la seva implicació, professionalitat i entusiasme durant aquests mesos. També felicitem tot l’alumnat participants per l’esforç, la constància i les ganes d’aprendre que han demostrat al llarg del taller.
Esperem poder continuar oferint propostes com aquesta en els propers cursos, que contribueixen a enriquir l’experiència educativa dels nostres infants i a reforçar l’aprenentatge de les llengües estrangeres.
Us deixem els enllaços dels vídeos dels diferents nivells que han participat al Projecte.
We wish you like them!
#englishworkshops
#tallersangles



Thank you very much for supporting my daughters.