Juguem amb les renovables

El passat 22 d’abril, la classe de 4t vam anar d’excursió a la Torre de la Vila per participar en un taller molt interessant sobre les energies renovables. Durant l’activitat, vam poder entendre millor què són i com funcionen gràcies a diverses maquetes que no només vam observar, sinó que també vam poder tocar i fer funcionar nosaltres mateixos. Això ens va ajudar a aprendre d’una manera més pràctica i divertida.

Després del taller, vam fer una volta pels voltants i ens van explicar la flora que hi ha a la
zona, descobrint plantes, que sempre hem vist però que no els donàvem cap importància, i aprenent curiositats sobre el seu entorn natural. També vam tenir l’oportunitat de veure un hotel d’insectes, on viuen diferents espècies que ajuden a mantenir l’equilibri de l’ecosistema.

També ens van explicar la metamorfosi de les granotes (com la Reineta) i dels gripaus (com el Tòtil que a Sant Boi en tenim força), i vam poder escoltar-ne el seu so, que sovint simula qualsevol altra cosa i no pas un gripau o granota.

Totes aquestes explicacions ens les va fer en Marc, que en sap molt i ens ho va explicar d’una manera molt clara i entenedora. Va ser una experiència molt enriquidora que ens va agradar molt a tota la classe.

Podeu veure les fotografies d’aquest dia en aquest enllaç.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut