Avui hem realitzat la primera reunió de delegades i delegats d’aula amb l’equip directiu de l’Escola. Aquesta trobada té com a finalitat impulsar la participació de l’alumnat en la vida del centre, escoltar les seves propostes i inquietuds, i cercar plegats solucions a les situacions que es donen en el dia a dia de l’escola.
La reunió ha estat un espai de diàleg, respecte i col·laboració, on els representants de cada grup han compartit idees per continuar millorant el nostre centre. Ens enorgulleix veure com els nens i nenes assumeixen amb responsabilitat i il·lusió el seu paper com a portaveus del conjunt de companys i companyes.
Des de l’equip directiu valorem molt positivament aquesta primera trobada i estem molt contents de la implicació i el bon funcionament del grup de delegades i delegats. Continuarem treballant conjuntament per fomentar una escola participativa, compromesa i oberta a la veu de tots els infants, convençuts que la seva mirada és clau per seguir creixent com a comunitat educativa.



