Propostes d’Educació Física (del 5 al 8 de maig)

Benvolgudes famílies,

Tal com estem fent les darreres setmanes, des de l’Àrea d’Educació Física de l’Escola Alfons I, seguint les indicacions marcades pel Departament d’Educació, us fem arribar un seguit de tasques per a que els i les alumnes del centre les realitzin a casa.

Igualment volem seguir aprofitant l’oportunitat que tenim per agrair-vos tota la feina que esteu fent aquestes setmanes i la gran implicació que hem rebut per la vostra part, tant per participar de les propostes d’activitat física que us vàrem facilitar com per retornar-nos l’avaluació a través de l’aplicació Dinantia o mitjançant altres eines com pot ser el mail efalfons1puigcerda@gmail.com. Sou genials!!!

En el mateix sentit, també voldríem aprofitar per tornar a insistir en alguns aspectes:

• La nostra intenció és oferir-vos idees per passar una estona divertida, que us ajudi a trencar la monotonia del dia a dia tancats/des a casa i, si pot ser, contribuir a que no deixeu de riure plegats.
  • Per tant, si us plau, no us atabaleu per fer les tasques d’educació física, el més important és que vosaltres i els que estimeu estigueu el millor possible i si realitzar les activitats que se us proposen resulta un maldecap, no les feu!!! L’evolució dels vostres fills i filles a l’escola no en dependrà en absolut. Us ho prometem de tot cor. Feina nostra serà programar i organitzar el proper curs per tal de compensar les possibles mancances que la situació que estem vivint hagi pogut generar.
  • Recordeu que teniu tota la llibertat del món per canviar qualsevol activitat de les que us proposem per una altra que resulti més del vostre gust o que us sigui més accessible a nivell de material, espai, etc. No tots/es disposeu dels mateixos espais, temps, material, etc., és per això que hem intentat presentar propostes el és adaptables i modificables possible i, a partir d’aquesta setmana, a més a més, hem començat a introduir els suggeriments que ja ens heu fet arribar (no dubteu en seguir-ho fent). Esperem haver interpretat bé les vostres idees.
  • Finalment, com ja us vam dir en relació a l’avaluació, al llarg dels dos primers mesos, hem recollit suficient informació dels vostres fills i filles com per poder-los avaluar tranquil·lament a final de curs. Així doncs, del vostre feedback no en dependrà l’avaluació final de l’alumnat (si el Departament no ens diu el contrari), sinó que l’emprarem per complementar totes les anotacions recollides fins ara.

Finalment, només ens manca tornar-vos a remarcar que, per nosaltres, el realment important és que us mogueu i fugiu del sedentarisme al que estem abocats ja que creiem que aquests dies poc més us podem demanar.

Ànims i restem a la vostra disposició per qualsevol comentari, suggeriment o proposta nova.

Cursos Arxiu PDF Arxiu Word
Educació Infantil P3, P4 i P5 PDF Educació Física Word Educació Física