Festes

Durant el curs escolar celebrem les següents festes:

• La festa de la castanyada:
    • És una festa interna de centre.
    • Els grans expliquen un conte als petits.
    • Fem tots junts un taller de cuina: fem panellets.
    • Des de l’àrea d’anglès es celebra el Halloween i fan alguna manualitat per decorar l’entrada.
    • Sortida de convivència de ZER: es ballen danses que s’han assajat des de l’àrea de música.
  • El festival de Nadal:
    • Es celebra a la Sala Polivalent del poble i és una festa oberta a tots els familiars i veïns.
  • La festa del dia de la Pau (DENIP):
    • Es treballa a partir d’un conte diferents valors i sentiments.
    • Fem un taller en relació a la festa.
  • Carnaval:
    • És celebra de forma bianual, oberta als familiars i veïns. Els alumnes elaboren les seves disfresses i es fa una rua pel poble fins a la plaça. A la plaça es fan alguns balls, l’AMPA convida a tothom amb un berenar i finalment, es fa el judici i la crema del Carnestoltes.
    • L’any que no es celebra a nivell de poble, es fan tallers, a l’aula, entorn a aquesta festa.
  • Festa de Sant Jordi:
    • És una festa interna al centre.
    • Els grans expliquen la llegenda de Sant Jordi als petits.
    • Grans i petits reciten alguns poemes d’autors catalans.
    • Es fa alguna manualitat en relació a la festa.
  • Festival fi de curs:
    • Festa oberta a les famílies. Se celebra a nivell de ZER i cada any es realitza en un poble diferents, dels cinc que forma la ZER.