Dia de l’Educació Física al carrer

El dia 25 d’abril de 2019 vam celebrar el “Dia de l’Educació Física al carrer” (DEFC), una iniciativa on es van inscriure gairebé 200 centres de tot Catalunya, i on l’objectiu era sortir al carrer amb els alumnes del centre per fer una jornada d’Educació Física.

Tots els nens i nenes de l’escola es van dividir en 8 grups heterogenis de diferents edats i van practicar diferents jocs  i activitats per estacions: el tres en ratlla fent relleus, cursa de sacs, paracaigudes, el mocador… entre d’altres.

En un primer moment l’activitat havia de desenvolupar-se a la “Plaça de les bitlles”, però les pluges ens van obligar a traslladar-nos fins al poliesportiu municipal d’Albesa. Cliqueu a la foto per veure el vídeo-resum.

L’activitat va ser un èxit i els nenes i nenes s’ho van passar d’allò més bé. Tot plegat també fou possible gràcies a la participació i col·laboració de tot el claustre de professsors.

Per acabar, voldríem dir que L’Educació Física és una eina fonamental per al desenvolupament integral dels nens/es, per fomentar estils de vida actius i saludables i per desenvolupar actituds i valors necessaris per viure i conviure en societat.

Aquí també podeu veure un  recull de fotos.